دریافت کپن تخفیف

به شما تبریک می‌گوییم که می‌خواهید با مرکز خدمات تهران ترجمه دوست شوید؛

اگر از تهران ترجمه کپن تخفیف بگیرید در زمره‌ی دوستان ما خواهید بود

دریافت تخفیف از همان ابتدای تاریخ جذاب بوده و هنوز هم هست. مثلاً من فکر می‌کنم که وقتی یک انسان دوران پارینه سنگی می‌خواست یک «سنگ تیز شده» را با یک «تکه  پوست دباغی‌شده» حیوان عوض کند اگر در ازای آن تکه پوست ناگهان به جای یک تکه سنگ تیزشده دو تکه سنگ ( ترجمه از پارینه سنگی به امروزی: همان چاقو) می‌داد حتما صاحب «پوست دباغی شده» بسیار خوشحال می‌شد 🙂 و دیگر به او به چشم یک دوست نگاه می‌کرد. 

ما هم مثل شما فکر می‌کنیم که از این به بعد این صاحب پوست برای این که چیز جدیدی را داد وستد کند پیش دوستش که همان صاحب سنگ تیز شده بوده می‌رفته است و اول به او پیشنهاد داد و ستد می‌داده است. 

تصویر مربوط به متنی است که به طنز در مورد کپن تخفیف ترجمه نوشته شده است
تهران ترجمه - tehrantarjomeh- لیست قیمت - ترجمه متون- نرجمه فارسی به انگلیسی- ترجمه انگلیسی به فارسی- ترجمه متن- ترجمه مقاله- ترجمه کتاب- ترجمه تخصصی - ترجمه فیلم - مترجم همزمان-کپن- کپن تخفیف

بنابراین شما به دو روش زیر می‌توانید از ما کپن تخفیف 7 درصدی دریافت کنید:

1- نام سه کتاب از کتابهای رشته‌ی خودتان را که هنوز ترجمه نشده است برایمان بفرستید:

از آنجایی که ما هم واقعا دوست داریم با شما دوست شویم و شما همیشه به ما سر بزنید بنابراین تصمیم گرفتیم که در ازای بعضی از مهربانی‌ها که از طرف شما دریافت می‌کنیم برایتان کپن تخفیف صادر کنیم که درست مثل یکی بخر دوتا ببر عمل می‌کند. 

خب بنابراین حتماً  تا الان متوجه شده‌اید که برای این که از ما تخفیف ترجمه بگیرید لازم است کمی زحمت بکشید اما ما به شما قول می‌دهیم که لطفتان بی‌پاسخ نماند چرا که از هر دستی بدهی از همان دست پس می‌گیری. ما می‌خواهیم با کمکی که شما به ما می‌دهید و کپنی که ما به شما می‌دهیم خدمات بهتری ارائه دهیم 

خب حالا این خدمات بهتر چه چیزی هستند؟ و ما از شما چه می‌خواهیم؟
هر چه هست مربوط به ترجمه و ارتقائ ترجمه است. 

ببینید حتما شما در یک رشته ی خیلی خوب درس می‌خوانید که بسیاری از کتاب‌های خیلی خوب آن هنوز ترجمه نشده اند و دوست دارید ترجمه شوند. ما دلمان می‌‌خواهد آن کتاب‌ها را به مترجمان معرفی کنیم که اگر دوست داشتند برای آیندگان ترجمه کنند. 

همینطور ممکن است شما دوستانی داشته باشید که مطالبی برای ترجمه دارند ؛ یا مترجم هستند بهتر است که بدانند ما هم اینجا هستیم و کارهای زیادی از دستمان بر می‌آید. 

 

اگر بعضی لینک‌ها کار نکردند اوپراتور تهران ترجمه به شما کمک میکند.

تهران ترجمه - tehrantarjomeh- لیست قیمت - ترجمه متون- نرجمه فارسی به انگلیسی- ترجمه انگلیسی به فارسی- ترجمه متن- ترجمه مقاله- ترجمه کتاب- ترجمه تخصصی - ترجمه فیلم - مترجم همزمان-
تمامی خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

طراحی و کدنویسی با

توسط یانا