شما پس از ثبت نام در سایت می توانید از قسمت ثبت  سفارش ترجمه فایل خود را برای ما ارسال کنید. اپراتور سریعاً  در کمترین زمان ممکن با محاسبه هزینه ، برای شما فاکتور صادر می کند. شما با ورود به وبسایت تهران ترجمه و مشاهده فاکتور و تایید آن وارد سیستم شتاب (درگاه اینترنتی بانک سامان) می شوید. پس از واریز وجه حق الترجمه ، سفارش ترجمه  شما سریعاً ترجمه و تایپ می گردد و در موعد مقرر در صفحه کاربری شما قرار داده می شود تا شما آن را دانلود نمایید.

تمامی مراحل توسط ایمیل و SMS به شما اطلاع رسانی می شود.

برای شروع می توانید سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید!

تهران ترجمه - tehrantarjomeh- لیست قیمت - ترجمه متون- نرجمه فارسی به انگلیسی- ترجمه انگلیسی به فارسی- ترجمه متن- ترجمه مقاله- ترجمه کتاب- ترجمه تخصصی - ترجمه فیلم - مترجم همزمان-راهنمای سفارش-

راهنمای نحوه سفارش ترجمه به طور تفضیلی:

 

گام اول: ثبت نام در سایت می باشد لطفاً نام کاربری خود را به آدرس ایمیل خود انتخاب فرمایید.به شماره موبایل شما جهت فرستادن SMS و اطلاع رسانی نیازمندیم.

گام دوم : ثبت سفارش ترجمه می باشد. در این قسمت زمینه متن خود را انتخاب کنید و سپس گرایش یا موضوع متن خود را با کمک جدولی که در  لیست خدمات موجود می باشد انتخاب نمایید. انتخاب این قسمت در ارائه کیفیت بهتر ترجمه و انتخاب بهترین و مناسبترین مترجم بسیار مؤثر می باشد. سپس در قسمت توضیحات هر گونه اطلاعاتی که می خواهید به مترجم بدهید ،قید فرمایید(اطلاعاتی مثل اینکه فلان جدول یا نمودار را کلاً ترجمه نمایید یا اینکه زیر نویس جدول ها ترجمه نگردند) یا هر توضیحی که مترجم باید بداند تا در ترجمه متن شما اخلالی ایجاد نشود.

سپس از قسمت ارسال فایل، فایل مورد نظر خود را برای ما بفرستید. در این قسمت حجم فایل ارسالی نباید از 25 مگا بایت بیشتر باشد و باید به یکی از فرمت هایpdf ، doc، docx،txt ،pps ،ppt ،zip ،rar ،htm ، html، gif،jpg ،bmp ، png باشند ،البته می توانید از مطالب خود اسکن تهیه نمایید و برای ما ارسال نمایید.

شما نیز می توانید متن یا فایل خود را حضورا به مرکز خدمات تهران ترجمه بیاورید یا توسط پست یا پیک یا … به مرکز ارسال نمایید و پیگیری های لازمه را تلفنی انجام دهید.

گام سوم: در این قسمت سریعاً اپراتور برای سفارش ترجمه شما فاکتوری صادر می کند که شامل هزینه ترجمه با کیفیت های عالی ،خوب ،متوسط و حالت های فوری و حداکثر زمان تحویل متن ترجمه شده می باشد. شما  با مراجعه به سایت فاکتور خود را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت باید یکی از  سه تا کیفیت های عالی به همراه باز خوانی توسط مترجم دوم ،خوب یا متوسط در یکی از حات های ترجمه فوری  یا ترجمه عادی انتخاب نمایید و بعد از آن نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید.نحوه پرداخت به دو صورت می باشد.

1-واریز به شماره حساب  های مرکز  یا کارت به کارت و سپس از طریق ثبت فیش در محیط کاربری یا تلفنی به ما اطلاع دهید.

2-واریز از طریق ورود به سامانه شتاب بانکی به صورت آنلاین ( می توان از طریق تمامی کارت های عضو شتاب که رمز اینترنتی آن فعال می باشد واریز وجه را به صورت اینترنتی انجام داد)

در صورتی که روش دوم یعنی واریز اینترنتی از طریق شتاب را انتخاب کردید شما می توانید از طریق کارت عابر بانک تمامی بانک های عضو شتاب که رمز اینترنتی آن فعال می باشد ،شما می توانید با مراجعه به دستگاه های ATM  یا عابر بانک ،بانک مرجع کارت خودتان رمز اینترنتی را فعال کنید و انتقال وجه را به صورت اینترنتی انجام دهید.لذا کلید پرداخت وتایید نهایی را کلیک کنید تا وارد سامانه بانک سامان شوید و هزینه سفارش را ازاین طریق واریز کنید.

گام چهارم : سفارش ترجمه شما سریعاً به مترجمین متخصص ارجاع داده خواهد شد و پس از تایپ، ویرایش و صفحه آرایی در طی زمانی که در فاکتور قید شده است در محیط کاربری شما قرار خواهد گرفت.

برای ثبت نام و ارسال سفارش ترجمه  اینجا کلیک کنید.


مرکز خدمات تهران ترجمه پس از ارزیابی و آزمون هایی که برای مترجمین برگزار کرده است، اقدام به دسته بندی مترجمین در سه دسته متوسط، خوب و عالی نموده است تا مشتریان قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بتوانند بسته به اهمیت کیفیت و هزینه، یکی از حالت های  ترجمه متوسط ( مترجمین عادی و کم تجربه ) ، ترجمه خوب ( مترجمین حرفه ایی ) و ترجمه عالی  ( مترجمین ممتاز و زبده ) را استفاده نمایند.

  • برای ترجمه متون عمومی و ساده که عاری از لغات و اصطلاحات تخصصی می باشد می توانید از کیفیت متوسط استفاده نمایید ( البته در صورتی که متون عمومی شما از حساسیت بالایی برخوردار می باشد ترجیحا هزینه کیفیت خوب را پرداخت نمایید) .
  • برای ترجمه مقالات و متون تخصصی تمامی رشته ها ارجحیت انتخاب با کیفیت خوب می باشد تا مترجمین مربوطه که متخصص در رشته شما می باشند ترجمه سفارش شما را به عهده گیرند .
  • البته شما در صورتی که ترجمه متن یا ترجمه کاتالوگ یا ترجمه مقاله ایی دارید و ترجمه آن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ما برای اولین بار در ایران برای  این امر چاره  ایی نو اندیشیه ایم . بدینسان که مثلا سفارش شما  در زمینه زیست شناسی می باشد ، این مرکز ابتدا ترجمه  آن را به یک دانشجوی دکتری زیست شناسی (که جزو مترجمین با سابقه ما می باشد) واگذار می نماید و سپس برای ویرایش به یک کارشناسی ارشد یا دکتری زبان انگلیسی ( که یکی از مترجمین زبده و با سابقه ما می باشد) می سپارد تا بدین صورت متن ترجمه شده عاری از کوچکترین خطا ها گردد.

رشته ها و زمینه های مورد فعالیت:

برای ترجمه  هر نوع متنی چاره ای اندیشه شده است- ترجمه مقاله رشته های ادبیات و زبان شناسی ، ترجمه مقاله پزشکی ، ترجمه مقاله اسناد تجاری ،ترجمه مقاله  اقتصاد ، ترجمه مقاله بازرگانی ، ترجمه مقاله برق و الکترونیک ،ترجمه مقاله  حقوق، ترجمه مقاله روانشناسی ، ترجمه مقاله زمین شناسی و ترجمه مقاله معدن ،ترجمه مقاله زیست شناسی ،ترجمه مقاله  سیاسی ، ترجمه مقاله شیمی ،ترجمه مقاله  صنایع ، ترجمه مقاله علوم اجتماعی ،ترجمه مقاله  علوم پایه ،ترجمه مقاله علوم طبیعی ، ترجمه مقاله عمران ،ترجمه مقاله فقه ، ترجمه مقاله فلسفه ،ترجمه مقالهمالی ،ترجمه مقاله متالورژی و مواد ، ترجمه مقاله محیط زیست ، ترجمه مقاله مدیریت و حسابداری ، ترجمه مقاله مکانیک ، ترجمه مقاله نفت و گاز و پتروشیمی ،ترجمه مقاله  هنر، ترجمه مقالهورزشی ، ترجمه مقاله کامپیوتر، ترجمه مقاله کشاورزی و ترجمه مقاله صنایع غذایی ،ترجمه مقاله متون عمومی و ترجمه مقاله سایر رشته ها و گرایش ها جهت ارائه در داننشگاه ها ، سازمانها، نشریات و مجلات ، ژورنال های ISI ، ژورنال های  IEEE  یا هر ژورنال دیگر، ترجمه بروشور و ترجمه راهنما، ترجمه کتاب ،ترجمه  مکاتبات روزمره ی اداری یا سازمانی یا تجاری ، ترجمه متون کاتالوگ ، ترجمه  نامه نگاری های  اداری و تجاری ، انجام تحقیق دانشجویی ، ترجمه خلاصه  پایان نامه ، تلخیص و نوشتن مقاله از پایان نامه ، ترجمه  مقاله ی فارسی به انگلیسی به فرمت ژورنال های دلخواه، خلاصه نویسی و تهیه Abstract و هر گونه ترجمه دیگر به شکل عکس ، برگه ، شکل ، word ، Pdf، text ….

برای ترجمه ی متن خود کافی است به صفحه سفارش ترجمه رجوع نمایید!

 
تهران ترجمه - tehrantarjomeh- لیست قیمت - ترجمه متون- نرجمه فارسی به انگلیسی- ترجمه انگلیسی به فارسی- ترجمه متن- ترجمه مقاله- ترجمه کتاب- ترجمه تخصصی - ترجمه فیلم - مترجم همزمان-
تمامی خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

طراحی و کدنویسی با

توسط یانا